Volite li hamburger iz kojeg curi krv? Ne? Niste u trendu!

Trendovi u Hrvata 2. dio

Vjerojatno ne bih ni pisao ovaj tekst da nemam 3 svjedoka događajima u lokalu.
Dakle… nakon velike medijske popraćenosti, fenomenalnih recenzija, nakon samo desetak dana od otvorenja, nakon što ga Kult Plave Kamenice spominje čak dva puta u kraćem vremenu kao senzaciju, uputih se (s pojačanjem) upoznati i to gastronomsko čudo.
Preko FB- stranice sam poslao upit za rezervaciju i uključio štopericu. Ugodno sam se iznenadio profesionalnošću jer je odgovor stigao nakon nepunih 7 minuta. Ljubazno mi je objašnjeno da rezervacije ne postoje. Ok, idemo na neviđeno pa ako nema mjesta imamo i plan „B“. Srećom, odlučismo se za nešto raniju večeru (18:30) te je za prvim stolom lijevo bilo još mjesta. A i gost koji je upravo bio na odlasku ljubazno nam je ponudio mjesto za svojim stolom. U kratkom razgovoru saznajemo da je već 3 puta bio ovdje (od otvorenja je prošlo tek desetak dana) i da je jako zadovoljan. Hamburgeri su ok, dočim su, po njegovu mišljenju, tacosi preskupi. Odlično! Sad već imamo i savjete „inside-ra“, veselimo se večeri.

Unutrašnjost lokala je pomalo kaotična, mijenjaju se različiti stilovi i svi mogući materijali. Pa tako možemo nači staklo u boji, metal, drvo, zid od umjetne cigle pa i plavo-bijele ukrasne keramičke pločice koje bi valjda trebale odavati meksički štih. Kao što rekoh, po mom ukusu malo previše svega i svačega (kasnije čemo od osoblja saznati da su ukusi različiti) ali to me nije smetalo koliko su me smetala ulazna vrata koja se nisu dala zatvoriti, već su nakon svakog ulaska i izlaska ostala otvorena. Nisam toliko osjetljiv na propuh ali, jednostavno je neugodno kad ti nešto stalno puše po leđima. Stalno… jer stvarno je gužva i svako malo netko ulazi i izlazi.
Osobno ne volim ni kada me stalno netko nagurava laktovima kad jedem, a ne volim ni situaciju kad jednim pogledom mogu obuhvatiti sve goste kako žvaču. Atmosfera je slična atmosferi ZET-ovom tramvaju oko 5 popodne, s razlikom da ovdje, osim hrane još i udišeš i hrpu parfema istovremeno.

Iako se nazivaju „restoranom“, s restoranom to nema nikakve veze, osim sto ljudi jedu. Osjećam da sam na pravom „trendy“ mjestu u Hrvata. Dolazi konobarica, ne pretjerano zainteresirana, za početak naručujemo 4 hamburgera, koji ubrzo i dolaze, servirani u simpatičnim „škafetinima“. I tu počinje gastronomska katastrofa dostojna „Titanica“.
Pecivo je „brioche“, sladunjavo. Znam, znam… to je američki stil, no meni uz pljeskavicu više paše neko slano, „muškog okusa“, nego ovo slatko (ovo je čak bilo i preslatko za „brioche“ pojmove) koje je primjerenije za pojesti ga s pekmezom od marelica. Ili jagoda! Mozzarella (koja je zaista dimljena), u debljini papira, kompletno bez okusa, (osim na dim) i rastezljiva ko guma, čini se da egzistira u tom hamburgeru samo zato što je na popisu sastojaka. Ostali sastojci su bili u redu. Nikakva senzacija, a ni katastrofa. Prosjek…
No, kada zagrizoh u pljeskavicu, neki čudan okus u ustima. Pogledam… sirova! Ne vjerujem, pa idem stisnuti prstom, kad ono: još i curi neki krvavi sok iz nje! Nama to nije bilo jestivo. Gledam druge stolove, i drugi gledaju u svoje burgere i čudom se čude. Dolazi konobarica…
– je l’´sve u redu?
– nije
– zašto?
– zato što su pljeskavice kompletno sirove i čudne boje (pokazujem joj kako se cijedi ona krvava tekućina i smeđe sivu površinu)
– mi to tako serviramo, po tome smo poznati i naši gosti to znaju
– gospođo, ovo je toliko sirovo, da samo što još ne čujem ritam srca goveda kojeg ste samljeli. I kakvi „vaši gosti“? Pa imate otvoreno tek desetak dana. Jeste vi neki privatni klub, a mi smo ovdje zabunom?
– trebali ste reči da želite jače pečeno
– ne, nego ste nas vi trebali upozoriti da servirate sirovo (nikad nisam čuo da se gostu nudi mogućnost biranja)
– mi to tako pečemo u našem „egg-u“, na 50°

krvavi-hamburger
FOTO: Mrcina @Taco^s & Burger Barr #nofilter

 

Dragi moji… može li se proces termičke obrade hrane na 50° nazvati pečenjem? Podsjećam vas da je temperatura u sauni dvostruko veća! I kako uopće reguliraju temperaturu na 50° u „jajetu“? Dakle, ovdje je osoblje ludo (od sirovih ludih krava) ili neinformirano (od ignorancije). Kako god bilo, krvavi hamburgeri nisu prihvatljivi koliko god mi željeli biti u trendu.

Zašto je krvavi steak ok a krvavi hamburger ne?

Pisao sam već o dry age trendu, možda je trend sirovog hamburgera samo varijacija na temu, no zašto je krvavi steak ok a krvavi hamburger ipak ne?  Zato što se večina opasnih bakterija nalazi na vanjskoj strani mesa. Steak  zapečete izvana i tako ste ubili  bakterije spriječivši ih da uđu u unutrašnjost, kod hamburgera fino sve vanjske bakterije prilikom mljevenja pomiješate s unutarnjim djelovima mesa i ako ga prilikom pečenja ostavite sirovim iznutra, bakterije imaju tulum, prvo u središtu vašeg hamburgera, a zatim u središtu vašeg probavnog sustava.

Neka društva su toliko napredna da čak imaju pravilnike o pripremi mljevenog mesa, možete pročitati, a ako vam se ne da možda su dovoljne dvije riječi: Escherichia Coli.

U spomenutom baru ne da ne misle da je sirovo mljeveno meso opasno nego se i hvale njegovom sirovošću.

No, mi dajemo šansu i ostajemo jer želimo probati i tu senzaciju od tacosa o kojima svi pričaju danima (točnije 10 dana). Postoje 4 vrste, u porciji su tri tacosa. Nas je 4, eto još jedne nepremostive situacije:

-molimo vas tacose, ali dajte nam od svake vrste po jedan.
-ne može. može samo jedna vrsta
-a zašto ne može od svake vrste po jedan?
-zato što ne može
-u redu, ne razumijem, al eto… onda nam dajte 4 komada od jedne vrste (govedina)
-ne može
-zašto sad ne može?
-zato što ne mogu to naplatiti
-gospođo (čitaj: babetino): ovako, ukupnu cijenu podijelite s 3, pa dobijete cijenu jednog tacosa, pa onda pomnožite s 4 i eto obračuna!
-ne može, tako nije formirana blagajna
-pa formirajte
-nema gazde
-ok. nas je 4. onda nam zaračunajte 2 porcije al nam donesite 4 tacosa (ja već ispižđen od diskusije).

I dođu tacosi, okusa… neodređenog, ali definitivno preslani! Unutra neka masa od govedine…
Zadnji dijalog s babetinom:
-je l’` bar ovo bilo u redu?
-nije, bilo je preslano
-ukusi su različiti
-ukusi su različiti, ali to nema apsolutno nikakve veze ako je nešto debelo preslano, ali sad što je…tu je, molim vas račun…

Platismo 400,00 kuna i oslobodismo stol na koji su već čekali sljedeći gosti željni krvi. Moj im frend u prolasku dobaci: „zatražite jače pečeno“.

Tipičan primjer trendovskog lokala, uz naravno, vlasnikov nepogrešiv osjećaj za mentalitet zagrebačke populacije, začinjen s dobrim novinarskim vezama. Jer ako je ovo „čudo“ zaslužilo tako visoke ocjene i da bude na raznim top listama, ako ne prvi, onda u samom vrhu, dokazuje samo dvije stvari: da smo glup i povodljiv narod ili da nemamo blagog pojma o hrani. A još vjerojatnije da smo kombinacija jednog i drugog

Za sastav burgera: doslovno je pisalo Black Angus + Žumberačka junetina (kakva je to sorta goveda „Žumberačka“?… ko da napišeš: nastupaju Pamela Anderson + jedna mala iz susjedstva). S obzirom da su napisali Žumberačka s veliko Ž za pretpostaviti je da misle na ime sorte. Koliko je meni poznato takva sorta nije registrirana.

Bar, bistro ili bilo koje mjesto koje ima neprofesionalne konobare (jer ovo sigurno nije izučena ugostiteljska radnica), koji nude sirove pljeskavice (prema zakonu, u nekim državama EU zabranjeno je prodavanje proizvoda od mljevenog mesa, osim tatarskog, koje nije skroz pečeno) i koje ima čudnu ponudu, ne može biti referenca za taj tip ugostiteljstva. .

Ali kod nas može

Jer je u trendu…

38 misli o “Volite li hamburger iz kojeg curi krv? Ne? Niste u trendu!

  1. andrea 09/03/2017 / 22:10

    Ne kužim kaj su se svi uzjogunili s osobljem…halo?!?!?! Ako je lokal na tako super glasu onda bi i osoblje trebalo biti u skladu s tim. Naravno da te treba pitati kako želiš pečeno ako već zna da su njihovi burgeri sirovi. Ja sam i sama poslodavac i to u ugostiteljstvu i to kako ljudi rade je katastrofa. I uvijek je netko drugi kriv a ne oni sami! I da se razumijemo, ja sam od onih za koje mušterija nije uvijek u pravu, izbacila sam ih i sama nekoliko van iz lokala, ali da je osoblje u velikoj većini lokala neprofesionalno i da radi preko one stvari bila muška ili ženska to stoji! I zašto čovjek ne bi napisao kaj misli? Mora reć nužno da je super jeo jer ako ne kaže uništava trud i rad i ne znam kaj? Ma kakve su to gluposti. Novinari i razno razni kušači pišu recenzije za free klopu i dovoljno je da znaš nekog u medijima i eto ti reklame. Samo ti recenziraj i piši ono kaj misliš! Bravo!

    Sviđa mi se

  2. Anonimac 03/03/2017 / 14:04

    Moram primjetiti i složiti se samo sa jednom činjenicom a to je da si u pravu da si nadrkanović. po svemu ovome jedino što mogu reći je da si isfrustriran sa više toga u životu, a da si trebao o tome razgovarati sa onim tko taj problem moze rijesiti a to je sam vlasnik to si trebao, jer ocito konobarica nema pojma sta radi. ovaj tvoj nastup i ovakav tekst ne mogu podrzati jer samim time unistavas nesto oko cega treba jako puno truda kao i oko svega. zao mi je samo sto si ljudi daju za pravo ovo kao sto si si ti dao za pravo da na ovakav nacin ides nekoga unistavati. to meso ocito da nije kvalitetno i da ne znaju kako se radi debili nisu sigurno da bi ga prodavali da nekoga otruju jer samim time i sami znaju sta to znaci. konobarica je trebala iskomunicirati te stvari sa vama. svatko ima i stvara svoje misljenje na osnovi svog iskustva , tvoje je ocito bilo lose i osjecas se prevarenim, ali stari moj, odvratno je sta si dajes za pravo i sta si vecina vrlih hrvata daje za pravo misleci da su popili svu pamet svijeta i na takav nacin idu degradirati neciji trud i rad. treba komunicirati a ne samo gaziti.
    pazi nisi dobio cetiri tacosa, ocito ih nisi mogao dobiti ako imaju tako napravljeno u kasi i nema mogucnost pojedinacnog artikla…. ne znam sta da ti kazem osim da najbolje da se zatvoris vani i ne izlazis van i ne dises da se slucajno ne bi otrova ili ista slicno, a sigurno si jeo i u svakakvim finim restoranima da ni ne znas u kakvim uvijetima drze hranu a sve ti je bilo jakoooo fino.

    Sviđa mi se

  3. Mrcina 02/03/2017 / 14:48

    Bas me nasmijaste oboje. 

Dragi Andrej, za koji dio teksta mislis da nije tocan? I zbog cega mislis da je nekulturno i nepristojno gostima koji sjedaju za nas stol preporuciti da zatraze jace pecen burger? No tako dugo dok su ljudi zadovoljni sa onim sto im se pruza u ugostiteljskim uslugama i ne progovore ni rijec do onda ce tako i bit. Uostalom kao i u politici i svemu drugome. Ako si odlucio igrati ulogu gliste, onda neka te i gaze. Tocno je, novcem placam proizvod a ne poluproizvod. I ne znam uopce sto smatras nekulturnim. Ti valjda znas. 

Draga Ana, upravo tako kao sto si rekla. I svaki cu put napisat ono sto mislim. I nikad nisam sam nego nas je vise. I nikad necu napisati nesto pozitivno samo za besplatan rucak i pice. I bit cu najsretniji kada cu moci napisati nesto pozitivno. O da, kao da mi citas misli: u jednom od slijedecih tekstova bas dolazi na temu nivo ugostiteljskog osoblja, koje recimo pri primanju narudzbe zvace kaogumu i coha se po jajcima!

    Sviđa mi se

      • Andrej 02/03/2017 / 16:58

        ” -gospođo (čitaj: babetino): ovako, ukupnu cijenu podijelite s 3, pa dobijete cijenu jednog tacosa, pa onda pomnožite s 4 i eto obračuna!
        -ne može, tako nije formirana blagajna
        -pa formirajte
        -nema gazde
        -ok. nas je 4. onda nam zaračunajte 2 porcije al nam donesite 4 tacosa (ja već ispižđen od diskusije).” Za ovaj mislim da nisi uopće u pravu,ako se imalo potrudiš shvatiti,a mislim da možeš samo ne želiš.Kaj se osoblja tiče ima ih svakakvih,ali ovdje nije na njoj da ti preporuči nešto osim ako sam nisi tražio preporuku,jer nije ti konobar Vidoviti Milan
        eh skoro zaboravih,ovo retard i reference na tvoj pseudonim nisu uvrede niti su najmjenjene kao takve,nego čisto da vidiš kako je to kad se kritizira netko tko nije uopće kriv za takvo stanje gđa. Babetina.
        Vrijeme je korizme pa najbolje da se svatko od nas odrekne malo svoga ega i drugome popravi dan,zato za kraj no hard feelings jer ipak si ti “Mrcina” 😉 😀 LP

        Sviđa mi se

  4. Andrej 02/03/2017 / 12:39

    Sve ti stoji oko nedovoljno pečenog mesa,a i preslanoga tacosa. Jedino kaj si postao potpuno retardirani debil kada si maltretirao osoblje oko porcije tacosa. Fiskalne blagajne su formirane najčešće na način da imas lijep tuch screen i na njemu ikonicu artikla koji stoji u cjeniku,ona je takva kakv je u cijeniku jer mora biti takva u skladu sa zakonom i svime ostalim ,jer ponuda mora biti poznata tebi da bi je mogao prihvatiti,to su ti osnove obveznih odnosa. On na može formirati kasu na način kako se sjeti netko poput tebe i pametuje ,a zapravo sramota je da pišeš blog o tome nepoznavajući osnove vezano za “formiranje kase” jer ta osoba na kraju mora izdati valjani račun da ne dođe u problem s poreznom. Zato drugi put ne maltretiraj osoblje bzvz jer si retard.

    Sviđa mi se

    • Ana 02/03/2017 / 12:52

      Retardirano je ne imati tacose na komad ako se vec o tome radi.
      Covjek je napisao svoje osobno misljenje i impresiju. Ne mora biti doktor prava ili porezni savjetnik, fiskalni znalac da bi rekao da ga boli dupe sto su oni formirali “3 komada” u porciji. Tako da…. malo smanji dozivljaje

      Sviđa mi se

      • Andrej 02/03/2017 / 13:15

        To je opće znanje,a i kultura ponašanja prema osoblju…. tako da…

        Sviđa mi se

        • Ana 02/03/2017 / 13:19

          Ok, onda mi je skroz novi moment kultura ophodjenja u kojem nekome govoris da je ” retard”.

          Sviđa mi se

        • Andrej 02/03/2017 / 13:20

          “-gospođo (čitaj: babetino)”, to mu je osobna impresija i mišljenje…

          Sviđa mi se

          • Ana 02/03/2017 / 13:29

            Koliko sam shvatila rekao je “gospodjo”, a mislio “babetino” – znaci bio je pristojan. 🙂
            Za svoj novac nije dobio adekvatnu i profesionslnu uslugu i kao sto je naveo, trebao je biti upozoren da je burger sirov.

            Poanta cijele price je bila da se uz dobar PR pokundiranim hrvatima i govno moze prodati samo da budu IN, ali ti to ocito nisi shvatio.
            Covjek samo ocito nije ni pokundiran ni glup, pa je rekao sto misli o jednima,drugima i trecima.( citaj: o ovima koji prodaju pricu, o ovima koji ju puše i o ovima koji NE)

            Liked by 1 person

            • Andrej 02/03/2017 / 13:39

              Nije bio kulturan niti pristojan,to dokazuje opaška koju je njegov prijatelj dobacivao u prolazu.
              Način na koji komuniciraju sve više podjeća na ljude koji zbog osobnih frustracija idu negdje i pljuju po ostalima jer ih nitko ne doživljava u vlastitoj sredini. To mu objašnjava i naglašavanje njegove vanjštine nadimkom Mrcina koji samo ukazuje na to da ima komplekse pa ne može naći bolji i vedriji način da sam sebi dodjeli nadimak koji će imati upečatljiviji dojam,a dio sa pimpekom po svijetu rest my case….
              P.S.Najveća greška od svih je da misle da za svoj novac kada plaćaju ugostiteljsku uslugu mogu i smiju za đabe maltretirati osoblje.
              Novcem plaćaš proizvod koji si naručio,a ne pshihološko maltretiranje i provociranje osoblja.
              Svatko ima pravo da dobije novac natrag ako ono što je dobio nije onakvo kakvo je navedeno u cjeniku ili meniju.
              Sve ostalo je preseravanje,a kulturni gosti se ovako nikad ne ponašaju.
              Gost se treba ponašati jednako adekvatno i kulturno jer to više govori o njemu ,a ovaj jeftini popolistički stil kojim naglašava više svoje mane,nego mane restorana je nebitan….

              Sviđa mi se

              • Ana 02/03/2017 / 14:17

                :))))))) bas si me nasmijao!
                Znas kaj, slazem se sa svakom tvojom rijecju da je uistinu tako, ali mislim da to ovdje ipak nije slucaj. Covjeku je jednostavno doslo da kaze kaj misli.
                Moras se sloziti da je kod nas nivo ugostiteljskog osoblja na niskim razinama, usluga je ocajna naspram vani gdje se zaista osjecas kao gost i gdje tvoj novac ima vrijednost. Hajde, nemoj se uzrujavati ;), a mislim da ovaj nickname Mrcina ne aludira na spolni organ, nego da covjek mozda ima 2 m i 150 kg :)))) i voli dobro pecen burger i samo 1 tacos.

                Sviđa mi se

                • Andrej 02/03/2017 / 14:25

                  Hahaha,svašta je moguće ;)… Ne piše mi se više o ovome 🙂 Nego jesi li za to da te Minimalist pozove na kavu,a njemu ćemo prepustiti burger i 1 tacos 😀

                  Sviđa mi se

                    • Mrcina 02/03/2017 / 15:00

                      Vidis Andrej, možda je ovaj blog pocetak jednog divnog prijateljstva između tebe i Ane (Ako ti Ana zanemari izraze poput retard i debil u online komunikaciji 🙄) 😀

                      Sviđa mi se

                    • Ana 02/03/2017 / 15:05

                      Ma je ziher! :)))))) inace uopce nista ne komentiram, ali me odusevio tvoj tekst!
                      Nisam pobornik virtualnog zivota, dapace zazirem od toga! Cak nemam ni fb 😉

                      Sviđa mi se

              • Ana 02/03/2017 / 15:15

                Izmedju ostalog ne volim dusebriznike koji zale i zalazi se za “prava” slabijih. Mislim nikog ne potcjenjujem, ali ako si konobar, onda budi najbolji konobar-nisam ti ja kriva sto radis taj posao. Ako si najbolji i dajes sve od sebe ljudi to prepoznaju i svakako nagrade, barem ja.

                Sviđa mi se

              • Andrej 02/03/2017 / 15:16

                Ma stari nije mi se više pisalo o tome,a žena je zaslužila kavu zbog svoje predanosti da brani tvoje stavove pro bono… A kaj se tiče tih izraza ja sam pro bono branio drugu stranu koju ti nazivaš babetinom… Sve ostalo kaj se Hrane tiče ti dajem za pravo… LP!

                Sviđa mi se

                • Andrej 02/03/2017 / 15:20

                  P.S nigdje te nisam nazvao debilom. Što se konobara i ostalih profesija tiče,svatko tko radi s ljudim u svakodnevnoj interakciji zna da su ljudi stoka,čast izuzetcima,a najčešće nisu svojom krivnjom ,nego su frustrirani svojim poslom pa dođu na tuđi najčešće konobarima pa ih jebu u živce do te mjere da to daje ripple efect poslije i sve se nastavlja u krug…

                  Sviđa mi se

                  • Andrej 02/03/2017 / 16:53

                    Eh skoro zaboravih,ovo retard i reference na tvoj pseudonim nisu uvrede niti su najmjenjene kao takve,nego čisto da vidiš kako je to kad se kritizira netko tko nije uopće kriv za takvo stanje gđa. Babetina.
                    Vrijeme je korizme pa najbolje da se svatko od nas odrekne malo svoga ega i drugome popravi dan,zato za kraj no hard feelings jer ipak si ti “Mrcina” 😉 😀 LP

                    Sviđa mi se

  5. Ana 02/03/2017 / 11:46

    Bravo frajeru! Konacno netko da kaze sto misli. Puna kapa mi je gundjala sebi u brk! A stoka(sitnog zuba) pomodarskog u slast!

    Liked by 1 person

  6. Mario 02/03/2017 / 11:17

    Da imam para, platio bih ti oglas na ovaj clanak. Do jucer smo bili narod na svinjetini, sad preko noci svi su strucnjaci za sirovu govedinu 😀 .. konacno da je netko rekao ono sto stalno pricam – burger / mljeveno meso nesmije bit krvav/o. Kraj price.

    Liked by 1 person

  7. Maja Cvijanovic 01/03/2017 / 2:47

    U pravu si za ovaj tekst. Ja i moje drustvo smo slicno prosli neki dan. Nikad vise … kaj se tice burgera ostajemo kod Submarina i Brewbitesa…Tam te bar pitaju kak hoces peceno
    Pozz

    Sviđa mi se

    • Mrcina 01/03/2017 / 4:59

      Maja, upravo si se upisala u klub nadrkanovića, naime po reakcijama ja sam samo nadrkani lik koji piše gluposti 🙂

      Sviđa mi se

  8. Ursula Rusin 28/02/2017 / 13:29

    lajkam
    najgore je kada je osoblje nedoraslo poslu, ne restoranu ili baru ili krčmi ili gostioni… POSLU, jer ćeš sve prožvakati ako s druge strane imaš profesionalnog ili barem uljudnog djelatnika koji se zna ponašati u skladu sa svojim POSLOM.
    ja se rado s njima upuštam u diskusije, pogotovo kad su pompozni amateri… za moj novac.
    lajkam, definitivno
    pozz, Ursula

    Liked by 1 person

    • Mrcina 28/02/2017 / 13:53

      Ursula, hvala na komentaru. Bas i o tome zelim jednom pisati. O neprofesionalnosti osoblja. Od zadnjih 10 konobara i konobarica s kojima sam komunicirao samo je jedan profesionalni konobar i taj je zbilja bio profesionalan i to se odmah kuzi. Pa koja je svrha toga? I ako se pobunis onda si odmah neprijatelj drzave, ugostitelja i sveg ostalog., Stoko, sutite i zderite ak hocete, ak ne mars van. Moze, ali ne samnom!

      Sviđa mi se

    • Mrcina 28/02/2017 / 23:40

      Ursula upravo to, osoblje koje je bahato i neupućeno je gubitak za sve, i za goste i za gazdu. Trenutna velika popularnost lokala ne bi smjela biti opravdanje.

      Sviđa mi se

    • Mrcina 28/02/2017 / 23:42

      Ma sto ce im edukacija, valjda oni znaju, “ako je u trendu, mora da je dobro”

      Sviđa mi se

  9. Anonimno 28/02/2017 / 3:13

    A da pojedes ili ostavis i ne maltretiras ljude…sta mislis o tome? Mislim sve mi je jasno za mljeveno meso i tako je…al stari daj mi 4 tacosa a u porciji 3 i zasto ne moze…nabijem te

    Sviđa mi se

    • Mrcina 28/02/2017 / 4:02

      dragi Someone, ovo je osobni blog kako mu i piše u naslovu. Odražava osobna iskustva. Nitko nije prisiljen čitati ga no svatko može komentirati. Štoviše komentari su dobrodošli. Hvala

      Sviđa mi se

    • Anonimno 02/03/2017 / 12:26

      Slažem se oko sirovog mljevenog mesa ali si izgubio svaki kredibilitet sa maltretiranjem osoblja oko porcija…

      Sviđa mi se

Komentiraj ovo